Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie
Menu góra
Strona startowa Aktualności Przetargi/ Zamówienia publiczne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „RPR.ZP.271.2.11.2020 Ogłoszenie o zamówieniu- Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ludwinowie - Przetargi/ Zamówienia publiczne, menu 1131, artykuł 3783 - BIP - Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi/ Zamówienia publiczne

RPR.ZP.271.2.11.2020 Ogłoszenie o zamówieniu- Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ludwinowie

Odpowiedzi na pytania złożone w postępowaniu

Odpowiedzi na pytania złożone w dniu 23.06.2020 r.

Pytanie nr 1: Czy zamawiający dopuści pojazd o długości maksymalnej 8906 mm?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd o długości maksymalnej 8906 mm.

Pytanie nr 2: Czy z uwagi na fakt, że całkowicie pneumatyczne zawieszenie kabiny występuje tylko i wyłącznie w podwoziach jednej marki tj. MAN, Zamawiający dopuści dostarczenie pojazdu z mechanicznym zawieszeniem kabiny?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z mechanicznym zawieszeniem kabiny.

Pytanie nr 3. Czy zamawiający dopuści podstawę z przygotowaną instalacją do montażu latarek i radiotelefonów z innego materiału niż stal nierdzewna? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza podstawę z przygotowaną instalacją do montażu latarek i radiotelefonów z innego materiału niż stal nierdzewna.

Pytanie nr 4. Czy zamawiający dopuści dostarczenie pojazdu z prześwitem w najniższym punkcie pojazdu min. 307 mm?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z prześwitem w najniższym punkcie pojazdu min. 307 mm.

Pytanie nr 5. Czy zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z zabudową wykonaną ze stali nierdzewnej i aluminium, skręcanej z profili aluminiowych, z wewnętrznym poszyciem skrytek wykonanym z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia pojazdu z zabudową wykonaną ze stali nierdzewnej i aluminium, skręcanej z profili aluminiowych z wewnętrznym poszyciem skrytek wykonanym z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej.

Pytanie nr 6. Czy zamawiający dopuszcza pojazd z półkami i prowadnicami wykonanymi z materiału innego niż stal nierdzewna i kwasoodporna np. aluminium?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd z półkami i prowadnicami wykonanymi z materiału innego niż stal nierdzewna i kwasoodporna np. aluminium.

Pytanie nr 7. Czy zamawiający wymaga dostarczenie pojazdu wyposażonego w zabudowę zamontowaną na galwanizowanej ramie pośredniej, wyposażonej w amortyzujące elementy metalowo – gumowe?

Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga dostarczenia pojazdu wyposażonego w zabudowę zamontowaną na galwanizowanej ramie pośredniej, wyposażonej w amortyzujące elementy metalowo – gumowe.

Pytanie nr 8. Czy zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z drabinką wejściową na dach składaną?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z drabinką wejściową na dach składaną.

Pytanie nr 9. Czy zamawiający dopuszcza pojazd ze zbiornikiem na środki gaśnicze wykonanym ze stali nierdzewnej?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd ze zbiornikiem na środki gaśnicze wykonanym ze stali nierdzewnej.

Pytanie nr 10. Czy zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z autopompą o wydajności 390l/min przy ciśnieniu 4MPa?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z autopompą o wydajności 390l/min przy ciśnieniu 4MPa.

Pytanie nr 11. Czy zamawiający dopuszcza pojazd wyposażony przy podstawie działka w zawór ręczny równoważny do kulowego?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd wyposażony przy podstawie działka w zawór ręczny równoważny do kulowego.

Pytanie nr 12. Czy zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne do zaworu kulowego do napełniania z hydrantu?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne do zaworu kulowego do napełniania z hydrantu.

Pytanie nr 13. Czy zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu ze zraszaczami wyposażonymi w zawory odcinające zraszacze przednie bądź tylne?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu ze zraszaczami wyposażonymi w zawory odcinające zraszacze przednie bądź tylne.

Pytanie nr 14. Czy zamawiający dopuszcza pojazd wyposażony w skrzynię na dachu wykonaną z materiałów nierdzewnych innych niż kompozytowe?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd wyposażony w skrzynię na dachu wykonaną z materiałów nierdzewnych innych niż kompozytowe przy zachowaniu izolacji termicznej i o właściwościach tożsamych z kompozytem poliestrowo – szklanym.

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych:

 - uzp.jpg

Numer ogłoszenia: 552256-N-2020; data zamieszczenia: 18.06.2020 (ogłoszenie o zamówieniu)

 

Ogłoszenie nr 552256-N-2020 z dnia 2020-06-18 r.

 

Gmina Żerków: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ludwinowie OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiającym jest Ochotnicza Straż Pożarna w Ludwinowie, Ludwinów 77, 63-210 Żerków. Podmiotem przeprowadzającym podstępowanie w imieniu Zamawiającego jest Gmina Żerków, ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków. Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żerków, krajowy numer identyfikacyjny 25085547500000, ul. ul. A. Mickiewicza  5 , 63-210  Żerków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 740 30 24, e-mail sekretariat@zerkow.pl, faks 62 740 36 27. Adres strony internetowej (URL): www.zerkow.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Ludwinowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak www.zerkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.zerkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie
Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności Adres: Urząd Miasta i Gminy Żerków, ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ludwinowie Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.11.2020 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ludwinowie. Pojazd musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019. Pojazd musi spełniać wymagania: - ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110, z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U z 2016, poz. 2022 z późn. zm.) - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z późniejszymi zmianami) - na potwierdzenie czego posiada świadectwo dopuszczenia do użytkowania,, - norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2 Pojazd musi posiadać ważne na dzień odbioru samochodu świadectwo dopuszczenia do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. II.5) Główny kod CPV: 34144210-3 Dodatkowe kody CPV: II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
      2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie ustanawia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian sposobu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, w następującym zakresie i w następujących przypadkach: 1) sposobu procedur odbioru przedmiotu umowy, o których mowa w § 5 umowy, jeżeli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie wpłynie na ograniczenie uprawnień Zamawiającego oraz nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego; 2) treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji, niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 3) zmiany zasad oznaczania rzeczy, jeżeli oznaczenie zamienne nie narusza prawa i zasad bezpieczeństwa, 4) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów i urządzeń; 5) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 6) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji umowy lub kosztów realizacji umowy jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 7) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-29, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Pliki do pobrania:  
 
 - pdf_small.gif Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 - doc_small.gif Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
 - doc_small.gif Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu
 - pdf_small.gif Załącznik nr 3 - Oświadczenie o należeniu do grupy kapitałowej
 - pdf_small.gif Załącznik nr 4 - Projekt umowy
  - pdf_small.gif Załącznik nr 5- Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału
 - pdf_small.gif  Załącznik nr 6- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Metryka

sporządzono
2020-06-18 przez Graczyk Ewa
udostępniono
2020-06-18 00:00 przez Ewa Graczyk
zmodyfikowano
2020-06-29 12:49 przez Graczyk Ewa
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
258
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.