Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie
Menu góra
Strona startowa Aktualności Przetargi/ Zamówienia publiczne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „RPR.ZP.271.1.8.2020 Zapytanie ofertowe - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby zdalnej nauki w ramach projektu "Zdalna szkoła+" - Przetargi/ Zamówienia publiczne, menu 1131, artykuł 3755 - BIP - Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi/ Zamówienia publiczne

RPR.ZP.271.1.8.2020 Zapytanie ofertowe - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby zdalnej nauki w ramach projektu "Zdalna szkoła+"

 

- logo_ue.png

Żerków, 21.05.2020 r.

RPR.ZP.271.1.8.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

(dotyczy zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. Euro)

„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby zdalnej nauki”

w ramach projektu  ”Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”

współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Żerków

Adama Mickiewicza 5

63-210 Żerków

www.zerkow.pl

Fax: 62 740 36 27

e-mail: sekretariat@zerkow.pl

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 45 komputerów przenośnych typu notebook (laptop), o następujących minimalnych parametrach:

CPU Procesor osiągający w teście CPU PassMark minimum 2200 pkt

min. 2 rdzenie, taktowanie bazowe min. 2.0 Ghz

lub 4 rdzenie,  taktowanie bazowe min. 1.6 Ghz 

Pamięć  RAM: min. 8 GB, Możliwość rozbudowy do  16GB

Dysk twardy w technologii SSD o pojemności minimum 240 GB

Ekran: o wielkości nie mniejszej niż 14” i rozdzielczości 1920 x 1080 lub wyższej.

Możliwość podłączenia do sieci WiFi o standardzie Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac 

Złącza i łączność:

USB gen. 3.0 (Typ-A) - min. 1 szt., USB gen. 2.0 (Typ-A) - min. 1 szt. 

HDMI lub równoważne, Bluetooth w standardzie minimum 2.0, wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe,

czytnik kart pamięci SD. 

Zintegrowane komponenty multimedialne:

kamera o rozdzielczości min. 1280x720 HD,  karta audio, mikrofon i głośniki.

Dołączony zewnętrzny zasilacz.

Mysz przewodowa z sensorem optycznym o rozdzielczości min. 1000 dpi., słuchawki, torba.

System operacyjny klasy PC np. Windows 10 lub inny równoważny (kryteria równoważności: taka sama funkcjonalność, wydajność, architektura, ergonomia systemu oraz obsługa Active Directory).

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy wskazanego przedmiotu zamówienia, zainstalowania i uruchomienia sprzętu.

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu komputerowego.

Dostarczony sprzęt musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi oraz standardami.

Dostarczony sprzęt może być nowy, jak również używany, ale musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny, w pełni sprawny i gotowy do użycia.  Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu różnych producentów pod warunkiem spełniania minimalnych parametrów.

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację oferowanego sprzętu.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 12 czerwca 2020 r.

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

5. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA

Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia.

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

7.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, drogą elektroniczną.

7.2. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

  1. Ewa Graczyk, 62 740 20 41, przetargi@zerkow.pl
  2. Sławomir Waszak, 62 740 20 41, informatyk@zerkow.pl 

8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

8.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

8.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA

Oferty można składać do dnia 29.05.2020 roku, do godz. 14:30 w następujących formach:

- osobiście w punkcie podawczym Urzędu Miasta i Gminy Żerków (parter) lub

- listownie na adres: Gmina Żerków ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków lub

- pocztą elektroniczną na adres: przetargi@zerkow.pl

Przy składaniu oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

10.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: Cena 100%

10.2. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.

10.3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.

10.4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

 

11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

11.1. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.

11.2. Cenę deklaruje  się na formularzu oferty, podając: cenę netto, cenę brutto.

11.3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

12. INFORMACJE DODATKOWE

12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego wykonawcę.

12.2. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

12.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w każdym momencie, bez podawania przyczyny.

12.4. Informacja o wyniku postępowania zostanie podana do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego.  

13. ZAŁĄCZNIKI

Formularz ofertowy 

 

Metryka

sporządzono
2020-05-21 przez Graczyk Ewa
udostępniono
2020-05-21 00:00 przez Ewa Graczyk
zmodyfikowano
2020-05-21 15:22 przez Graczyk Ewa
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
266
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.