RPR.ZP.271.1.7.2020 Zapytanie ofertowe - Usuwanie odpadów pochodzących z gospodarstw rolnych na terenie Gminy Żerków
Żerków, 14.05.2020 r.
RPR.ZP.271.1.7.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dotyczy zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. Euro)
Usuwanie odpadów pochodzących z gospodarstw rolnych na terenie Gminy Żerków
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Żerków
Adama Mickiewicza 5
63-210 Żerków
www.zerkow.pl
Fax: 62 740 36 27
e-mail: sekretariat@zerkow.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów pochodzących z gospodarstw rolnych na terenie Gminy Żerków w ilości około 225 ton z podziałem na:
a) odpady z folii rolniczych - 122,2 tony
b) siatki do owijania balotów – 35 ton
c) sznurek do owijania balotów – 9,8 tony
d) opakowania po nawozach – 32,2 tony
e) opakowania typu Big Bag – 25,8 ton
Odpady będą odebrane w punkcie wskazanym przez Zamawiającego. Po wykonaniu zadania Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadu, które będą podstawą do wystawienia faktury.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 30 września 2020 r.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę:
- aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
- wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
5. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oferty należy załączyć dokumenty, o których mowa w pkt 4.
6. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
7.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, drogą elektroniczną.
7.2. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
- Zenon Maciudziński, 62 740 20 45, drogi@zerkow.pl
- Ewa Graczyk, 62 740 20 41, przetargi@zerkow.pl
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
8.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA
Oferty można składać do dnia 22.05.2020 roku, do godz. 15:30 w następujących formach:
- osobiście w punkcie podawczym Urzędu Miasta i Gminy Żerków (parter) lub
- listownie na adres: Gmina Żerków ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków lub
- pocztą elektroniczną na adres: przetargi@zerkow.pl
Przy składaniu oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
10.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: Cena 100%
10.2. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
10.3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
10.4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
11.2. Cenę deklaruje się na formularzu oferty, podając: cenę netto, cenę brutto.
11.3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12. INFORMACJE DODATKOWE
12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego wykonawcę.
12.2. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
12.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w każdym momencie, bez podawania przyczyny.
12.4. Informacja o wyniku postępowania zostanie podana do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
12.5. Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.
13. ZAŁĄCZNIKI
Burmistrz Miasta i Gminy Żerków
Michał Surma