ZP.PN30TE.ZO.06.2019 Zapytanie ofertowe- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym
Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 28 czerwca 2019 r. na złożone zapytania:
W związku ze złożonymi w postępowaniu pytaniami Zamawiający wyjaśnia, że:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie obudowy z włókna węglowego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie kamery o rozdzielczości 1280x720 HD.
Usunięto określenie "z wąską ramką" z opisu wyświetlacza.
Komputery muszą być fabrycznie nowe tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż czerwiec 2018 r.
Treść pytań:
Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie komputerów przenośnych z obudową wykonaną z włókna węglowego, wyposażonych w kamerę HD 0,92 Mpix, spełniających pozostałe wymagania SIWZ. Kamera 0,92 Mpix zapewnia rozdzielczość 1280x720 natomiast kamera 1Mpix rozdzielczość 1280x820, różnica jest nieodczuwalna dla użytkownika a obydwie kamery są klasyfikowane jako HD.
Odpowiedź: TAK
Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie komputerów fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2017 r?
Odpowiedź: NIE - Komputery muszą być fabrycznie nowe tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż czerwiec 2018 r.
Czy Zamawiający dopuści notebooka z kamerą HD720P?
Odpowiedź: TAK
Czy Zamawiający dopuści notebooka którego ramka posiada wymiary: ( bok lewy i prawy: 1,5cm, góra 1.8 cm, dół 2.8cm )?
Odpowiedź: TAK
Czy Zamawiający dopuści notebooka który posiada aluminiowe zawiasy natomiast obudowa wykonana jest z tworzywa sztucznego?
Odpowiedź: Pod warunkiem, że tworzywo sztuczne jest kompozytem węglowym - TAK
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź: TAK
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. Naklejkami GML lub naklejkami COA?
Odpowiedź: TAK
Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania?
Odpowiedź: TAK
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonego oprogramowania?
Odpowiedź: TAK
Czy Zamawiający wymaga systemu operacyjnego z Polskiej dystrybucji?
Odpowiedź: TAK
Zaktualizowano załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Żerków, 26.06.2019 r.
ZP.PN30TE.ZO.06.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dotyczy zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. Euro)
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym”
na potrzeby realizacji projektu
pt. ”Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego”
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa, Działania 3.1. Działania szkoleniowa na rzecz kompetencji cyfrowych
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Żerków
Adama Mickiewicza 5
63-210 Żerków
www.zerkow.pl
Fax: 62 740 36 27
e-mail: sekretariat@zerkow.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 komputerów przenośnych typu notebook (laptop), zgodnych z poniższym opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy wskazanego przedmiotu zamówienia, zainstalowania i uruchomienia sprzętu.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu komputerowego.
Dostarczony sprzęt musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi oraz standardami.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny, w pełni sprawny i gotowy do użycia oraz musi posiadać zestaw wymaganych prawem dokumentów sporządzonych w języku polskim (atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację oferowanego sprzętu.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31 lipca 2019 r.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
7.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, drogą elektroniczną.
7.2. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
- Ewa Graczyk, 62 740 20 41, przetargi@zerkow.pl
- Sławomir Waszak, 62 740 20 41, informatyk@zerkow.pl
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
8.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA
Oferty należy składać do dnia 04.07.2019 roku, do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego (adres: ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, biuro nr 11- sekretariat).
10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
10.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: Cena 100%
10.2. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
10.3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
10.4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
11.2. Cenę deklaruje się na formularzu oferty, podając: cenę netto, cenę brutto.
11.3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
12.1. Oferty, należy składać za pośrednictwem:
a) Osobiście, pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną (decyduje data i godzina wpływu) na adres Zamawiającego.
12.2.Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną należy wskazać osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
12.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
13. INFORMACJE DODATKOWE
13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego wykonawcę.
13.2. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał pzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
13.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w każdym momencie, bez podawania przyczyny.
13.4. Informacja o wyniku postępowania zostanie podana do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
14. ZAŁĄCZNIKI