ZP.PN30TE.ZO.20.2018 Zapytanie ofertowe - Udzielenie kredytu inwestycyjnego Gminie Żerków
Żerków, dnia 28.11.2018 roku
Gmina Żerków
Znak sprawy: ZP.PNTE30.ZO.20.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dotyczy zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. Euro)
Udzielenie kredytu inwestycyjnego Gminie Żerków
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Żerków
Adama Mickiewicza 5
63-210 Żerków
www.zerkow.pl
tel. 62 740 30 24, fax 62 740 36 27, e-mail: sekretariat@zerkow.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zadanie obejmuje udzielenie Gminie Żerków kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na zakup samochodu dla OSP Dobieszczyzna, budowę dróg gminnych oraz rozbudowę oczyszczalni ścieków w Raszewach.
Planowane uruchomienie kredytu: 21.12.2018 r.
Harmonogram spłat kredytu:
Rok 2019: 50 000,00 zł w terminie 20.06.2019 r.
Rok 2020: 50 000,00 zł w terminie 20.06.2020 r.
Rok 2021: 100 000,00 zł w terminie 20.06.2021 r.
Rok 2022: 1 300 000,00 zł w terminach: 20.03.2022 r.- 300 000,00 zł, 20.06.2022 r.- 300 000,00 zł, 20.09.2022 r.- 300 000,00 zł, 20.11.2022 r.- 400 000,00 zł.
Zabezpieczeniem kredytu ze strony Zamawiającego będzie weksel.
Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Uruchomienie kredytu nastąpi najpóźniej w dniu 21.12.2018 r.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
4.1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.1. Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
6.1. Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
7.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, drogą elektroniczną.
7.2. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
- Bronisława Rogacka tel. 62 740 20 27
- Ewa Graczyk tel. 62 740 20 41
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
8.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA
9.1. Oferty należy składać do dnia 06.12.2018 roku, do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego (adres: ul. A. Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, biuro nr 11- sekretariat).
10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
10.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100% |
10.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 10.1. kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nr kryterium |
Wzór |
1 |
W kryterium cena punkty będą przyznane według wzoru: (Cmin/Cof) * 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie |
10.3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
10.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
10.5. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Cenę stanowi całkowity koszt kredytu, który należy podać w formularzu ofertowym.
11.4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
12.1. Oferty, należy składać za pośrednictwem:
a) osobiście, pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną- skan oferty (decyduje data i godzina wpływu) na adres Zamawiającego.
12.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
12.3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy.
12.4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
13. INFORMACJE DODATKOWE
13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w każdym momencie, bez podawania przyczyny
13.2. Informacja o wyniku postępowania zostanie podana do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
14. ZAŁĄCZNIKI