Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie
Menu góra
Strona startowa Aktualności Przetargi/ Zamówienia publiczne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ZP.271.09.2018 Ogłoszenie o zamówieniu- Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków - zakup systemu zasilania awaryjnego - Przetargi/ Zamówienia publiczne, menu 1131, artykuł 3078 - BIP - Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi/ Zamówienia publiczne

ZP.271.09.2018 Ogłoszenie o zamówieniu- Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków - zakup systemu zasilania awaryjnego

- logo.jpg

Odpowiedzi z dnia 27.11.2018 r. na pytania złożone w dniu 23.11. i 26.11.2018 r.

Pytania złożone w dniu 23.11.2018 r.

W związku z prowadzonym przez Państwa postępowaniem przetargowym  pn. Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków – zakup systemu zasilania awaryjnego, znak sprawy ZP.271.09.2018, składam zapytania dotyczące planowanej realizacji:

  1. Agregat prądotwórczy jest przewidziany do pracy na zewnątrz. Zakres zamówienia oprócz dostawy przewiduję podłączenie agregatu. Proszę o sprecyzowanie co oznacza „podłączenie”. Czy istnieje wyprowadzona instalacja, okablowanie? W jaki sposób i gdzie ma być posadowiony agregat. Jeżeli nie ma gotowej instalacji,  proszę o informację w jaki sposobu ma być poprowadzona instalacja okablowania w wewnątrz i na zewnątrz budynku z określeniem długości, przewiertów przez stropy i ściany, prac ziemnych i wyszczególnieniem ewentualnych przeszkód terenowych - dróg, chodników, drzew itp. oraz informacji na temat przebiegu trasy kablowej (szkic).

Odp. Agregat ma być umieszczony na podwórzu (parking) przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Żerkowie tj. przy budynkach przy ulicy Adama Mickiewicza 5 i 6, w narożniku parkingu między tymi budynkami. Serwerownia w której będzie umieszczony zasilany serwer jest zlokalizowana w piwnicy budynku Urzędu. Między serwerownią a rozdzielnią istnieje połączenie kablowe z rozdzielnią główną kablem 5x6 mm2.Podłoże w miejscu lokalizacji agregatu jest utwardzone – płyta betonowa. Podłączenie zawiera wykonanie instalacji, rozbudowy rozdzielni i okablowania niezbędnego do uruchomienia i prawidłowego działania systemu zasilania awaryjnego tak, aby zasilany z agregatu był serwer umieszczony w serwerowni Urzędu. Instalacja agregatu jest planowana w odległości max 10 m od rozdzielni głównej budynku Urzędu. Agregat ma być zainstalowany za ścianą na której umieszczona jest rozdzielnia w jej bezpośrednim sąsiedztwie. Należy wykonać przewiert przez ścianę nośną budynku i wykonać przejście na zewnątrz.

Do pobrania:

Szkic

2. Czy istnieje projekt elektryczny planowanego przyłącza agregatu prądotwórczego? Jeżeli tak to prosimy o udostępnienie.

Odp. Nie istnieje projekt przyłącza agregatu.

3. Prosimy o udostępnienie schematu elektrycznego instalacji rozdzielni głównej obiektu gdzie ma być podłączony agregat prądotwórczy.

Odp. Zamawiający nie dysponuje takim schematem.

4. Czy przeglądy gwarancyjne agregatu prądotwórczego w okresie gwarancji mają być wliczone w cenę realizacji?

Odp. Tak, przeglądy gwarancyjne agregatu mają być wliczone w cenę realizacji.

Pytania złożone w dniu 26.11.2018 r.

1. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986) uprzejmie proszę o wyjaśnienie treści SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. „Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków- zakup systemu zasilania awaryjnego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego:

Rozbieżności pomiędzy zapisami SIWZ tj.

Rozdział XII Kryteria Oceny Ofert

2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:

2.1. ( C)- Cena oferty- 60%

2.2 (OG)- Okres gwarancji- 40%

3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

3.2. 3.2 W ramach kryterium Okres Gwarancji (OG) oceniany będzie zaoferowany w ofercie okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla agregatu stacjonarnego (praca w trybie rezerwowym) w taki sposób, że:

3.2.1      W przypadku udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy i dłuższej – wykonawca otrzyma 20 pkt,

3.2.2      W przypadku udzielenia gwarancji na okres 59 - 48 miesięcy– wykonawca otrzyma 10 pkt,

3.2.3      W przypadku udzielenia gwarancji na okres krótszy niż 48 miesięcy– wykonawca otrzyma 0 pkt

 Gdzie: 1 pkt = 1%

Rozbieżność pomiędzy ppkt. 2.2 a ppkt 3.2. Proszę o wyjaśnienie.

Odp. Właściwym sposobem przyznawania punktacji jest sposób określony poniżej.

W ramach kryterium Okres Gwarancji (OG) oceniany będzie zaoferowany w ofercie okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla agregatu stacjonarnego (praca w trybie rezerwowym) w taki sposób, że:

W przypadku udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy i dłuższej – wykonawca otrzyma 40 pkt,

W przypadku udzielenia gwarancji na okres 59 - 48 miesięcy– wykonawca otrzyma 20 pkt,

W przypadku udzielenia gwarancji na okres krótszy niż 48 miesięcy– wykonawca otrzyma 0 pkt.

Powyższe zmiany zostały uwzględnione w SIWZ.

2. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) uprzejmie proszę o wyjaśnienie treści SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. „Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków – zakup systemu zasilania awaryjnego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Niejasny z technicznego punktu widzenia zapis SIWZ tj.

ROZDZIAŁ II

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup systemu zasilania awaryjnego

Minimalne parametry automatycznego SZR

Minimalne napięcie nominalne

Przełączniki do 480 VAC, 50 Hz lub 60 Hz.

Minimalne natężenie nominalne

Nominalne natężenie ciągłe od 63 A do 1250 A

Gaszenie łuku

Wielowarstwowa komora łukowa schładzająca i gasząca łuki. Przegrody zapobiegające przeskokom międzyfazowym.

Styki pomocnicze

Dwa styki dla natężenia ciągłego 5 A i napięcia 100 VAC lub 2,5 A i 200 VAC (po jednym dla każdego źródła), Styki podłączane do końcówek dla łatwego dostępu.

Minimalny zakres temperatury pracy

-30 ° C (-22 ° F) do 60 ° C (140 ° F)

Minimalny zakres temperatury przechowywania

-25 ° C (-13 ° F) do 55 ° C (131 ° F)

Wilgotność

Do 90% w temperaturze 20 ° C

Wysokość

Do 2,000 m (6,561 ft) bez obniżenia wartości nominalnych.

Minimalny całkowity czas przełączania (źródło-źródło)

Nie przekraczający 100 msek. z normalnym napięciem dla urządzenia uruchamiającego i bez włączonego (zaprogramowanego) opóźnienia przełączania.

Dźwignia sterowania ręcznego

Przełącznik powinien posiadać demontowalne dźwignie sterowania, które pozwalają na sterowanie podczas serwisowania w celu ułatwienia rozwiązywania problemów, podczas gdy źródła mocy są odłączone.

Dlaczego automatyczny SZR ma być wyposażony w aparaturę łączeniową na prąd minimalny nominalny od 63A do 1250A, skoro prąd znamionowy agregatu o mocy 33 kVA wynosi 43,3A?
Dla prądu 1250A można zainstalować agregat o mocy około 800 kVA Proszę o wyjaśnienie.

Odp.  Zamawiający dopuszcza SZR wyposażony w aparaturę łączeniową o minimalnym natężeniu nominalnym  minimum  63A.

Po analizie zapisów SIWZ wynika, że do zapewnienia ciągłości zasilania dla obwodów odbiorczych wymagany jest jeszcze bufor w postaci zasilania gwarantowanego UPS. Jeżeli tak to proszę podać jakiej mocy ma być dedykowany UPS.

Odp. Tak wymagany jest bufor w postaci zasilania gwarantowanego UPS o mocy rzeczywistej co najmniej 2500 W. Kształt napięcia na wyjściu: sinusoidalny. Wyświetlacz LCD. Oprogramowanie  monitorowania i zarządzania jednostką.

 

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych:

 - uzp.jpg

Numer ogłoszenia: 652082-N-2018; data zamieszczenia: 22.11.2018
(ogłoszenie o zamówieniu)

 - uzp.jpg

Numer ogłoszenia: 500282906-N-2018 z dnia 27.11.2018 r.(ogłoszenie o zmianie ogłoszenia)


Ogłoszenie nr 652082-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.

Gmina Żerków: Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków – zakup systemu zasilania awaryjnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Niniejsze postępowanie pn. Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków – zakup systemu zasilania awaryjnego stanowi element jednego z zadań w ramach Projektu pn. Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020, II Osi Priorytetowej Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żerków, krajowy numer identyfikacyjny 25085547500000, ul. ul. A. Mickiewicza  5, 63210   Żerków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 740 30 24, e-mail sekretariat@zerkow.pl, faks 62 740 36 27.
Adres strony internetowej (URL): www.zerkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zerkow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zerkow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Żerków, ul. A. Mickiewicza 5, 63-210 Żerków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków – zakup systemu zasilania awaryjnego
Numer referencyjny: ZP.271.09.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu zasilania awaryjnego 1. Minimalne parametry automatycznego SZR Minimalne napięcie nominalne Przełączniki do 480 VAC, 50 Hz lub 60 Hz. Minimalne natężenie nominalne Nominalne natężenie ciągłe od 63 A do 1250 A Gaszenie łuku Wielowarstwowa komora łukowa schładzająca i gasząca łuki. Przegrody zapobiegające przeskokom międzyfazowym. Styki pomocnicze Dwa styki dla natężenia ciągłego 5 A i napięcia 100 VAC lub 2,5 A i 200 VAC (po jednym dla każdego źródła), Styki podłączane do końcówek dla łatwego dostępu. Minimalny zakres temperatury pracy -30 ° C (-22 ° F) do 60 ° C (140 ° F) Minimalny zakres temperatury przechowywania -25 ° C (-13 ° F) do 55 ° C (131 ° F) Wilgotność Do 90% w temperaturze 20 ° C Wysokość Do 2,000 m (6,561 ft) bez obniżenia wartości nominalnych. Minimalny całkowity czas przełączania (źródło-źródło) Nie przekraczający 100 msek. z normalnym napięciem dla urządzenia uruchamiającego i bez włączonego (zaprogramowanego) opóźnienia przełączania. Dźwignia sterowania ręcznego Przełącznik powinien posiadać demontowalne dźwignie sterowania, które pozwalają na sterowanie podczas serwisowania w celu ułatwienia rozwiązywania problemów, podczas gdy źródła mocy są odłączone. 2. Agregat prądotwórczy- zewnętrzny w odpowiedniej obudowie odpornej na działanie czynników atmosferycznych. Minimalne parametry mocy maksymalnej kVA/kWe 33 / 26 Minimalne parametry mocy znamionowej kVA/kWe 30 / 24 Minimalna pojemność zbiornika paliwa 70 L Wymagane dodatkowe wyposażenie ładowarka akumulatorów, grzałka bloku silnika, panel sterowania elektroniczny, zdalny start.

II.5) Główny kod CPV: 35100000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-21
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
      2018-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 4. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik 8 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości umowy, w sposób określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w przypadkach określonych we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Pliki do pobrania:
 
 - pdf_small.gif  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia aktualizacja 27.11.2018 r.
  - pdf_small.gif Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty
  - pdf_small.gif Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia o  braku podstaw do wykluczenia
  - pdf_small.gif Załącznik nr 3- Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej
 - pdf_small.gif Załącznik nr 4- Wzór oświadczenia o braku decyzji lub orezczenia o zaleganiu z płatnościami (art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy PZP)
 - pdf_small.gif Załącznik nr 5- Wzór oświadczenia o braku orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie tytułem środka zapobiegawczego (art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy PZP)
 - pdf_small.gif Załącznik nr 6- Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia okreslonych w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP
 - pdf_small.gif Załacznik nr 7- Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy PZP
  - pdf_small.gif Załącznik nr 8- Wzór umowy

Metryka

sporządzono
2018-11-22 przez Graczyk Ewa
udostępniono
2018-11-22 00:00 przez Ewa Graczyk
zmodyfikowano
2018-11-27 08:59 przez Graczyk Ewa
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
163

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.